czwartek, 4 kwietnia 2013

Pokaż mi swoje palce, a powiem Ci kim jesteś



   Kochani! 
  
Nie wiem jak Was, ale ta plucha ewidentnie wypłukała ze mnie wenę i pomysły… Albo to zawód po nie-ciepłych pierwszych dniach Wiosny… Co poradzić? Nie jestem nawet z stanie zebrać szarych komórek i sklecić sensownej notki dla Was…
   Postanowiłem, że odwołam się do tego, na czym się znam – na chiromancji.
   Chiromancja to inaczej wróżenie z dłoni. Za dom tej sztuki magicznej uważa się Indię, Syrie oraz starożytny Egipt, zaś ludziom znana jest od ok. 5000 lat! W Europie najwcześniej zanotowano te praktyki magiczne w piętnastym wieku, a samą naukę sprowadzili najprawdopodobniej Romowie.
Przez lata nauka ta była lekceważona, jednak dziś wielu uczonych wraca do niej, gdyż „zaczęli odkrywać” to, co chiromanci znają i przekazują sobie od wieków…
   Na Naszych dłoniach jest wypisane wiele – nawet nie wiecie, jak wiele! Jednak pamiętajmy o najważniejszym – jesteśmy sami kowalami swojego losu. I linie na naszych dłoniach to potwierdzają – nasze linie zmieniają swoje ułożenie, długość, krzywizny wraz z Naszym wiekiem – wskazuje to na umiejętność człowieka do kierowania swoim losem, do czego może kiedyś wrócę.
   Dziś porada dość prosta, a praktyczna i odnosi się do palców.
   Jeśli jesteśmy w sklepie – wybierzmy kasjera bądź kasjerkę o krótkich palcach – osoba ta będzie szybko zliczać produkty, szybko nimi operować w przeciwieństwie do takiej, o palcach długich.
Spotkamy się również z opinią, iż z osobami, które mają „dziwne, powykręcane” małe palce – nie należy robić żadnych interesów, gdyż najczęściej są po prostu oszustami, tudzież nie grają według zasad fair-play.
   Mam nadzieje, że gdy plucha odejdzie, przekaże Wam więcej, fascynującej wiedzy, która zapisana jest na Naszych dłoniach!
   Wybaczcie mi ten zastój i marazm – to wszystko chyba przez meteopatię, którą obdarzoną jest (bądź „cierpi na nią”) ponad połowa osób w Polsce… 
  Trzymajcie się BARDZO CIEPŁO i omegonicznie! 

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa notka, czekam na więcej. Kiedy znowu powróżysz mi z dłoni? Magik <3

    OdpowiedzUsuń